پاک کننده خون و یا تصفیه برای نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پاک کننده خون و یا تصفیه برای نارسایی کلیه

نارسایی کلیه مرحله نهایی بیماری کلیه است که در آن کلیه ها عملکرد تنها در 15٪ یا کمتر است. از آنجا که اکثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را نمی توان با کلیه خود را زندگی می کنند، مواد پاک کننده خون یا پاک کننده مورد نیاز است.

کلیه و خون

همانطور که می دانیم، یک تابع عمومی از کلیه ها تصفیه خون، از بین بردن مایع اضافی و مواد زائد. کلیه ما بدن بزرگ است که یک ظرفیت بزرگ برای جبران هستند، بنابراین کلیه هنوز هم می تواند کار خود را به طور موثر، به شرطی که بیش از 50٪ از سلول های ذاتی کلیه ها هنوز عملکرد. با این حال، اگر حفظ تنها 15 درصد از عملکرد کلیه، بیماران باید با برخی از درمان های کمکی زندگی می کنند.

پاک کننده خون و یا تصفیه برای بیماران کلیوی

تا کنون، چند درمان توسعه یافته اند به زندگی طولانی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی. در اینجا، برای اولین بار، برخی از این درمان ها است. اگر می خواهید بدانید که چه چیزی برای شما بهتر است، شما می توانید مورد دکتر enfermedad-renal@hotmail.com خود را ارسال.

1. دیالیز: این تصفیه کننده خون معمولی است از نظر بالینی برای مدت طولانی استفاده شده است. شما می توانید کلیه بیمار جایگزین برای فیلتر کردن خون اما می تواند مواد مولکولی متوسط و بزرگ از بین بردن نیست. همودیالیز (HD) و دیالیز صفاقی (PD) دو نوع دیالیز هستند.

2. تعویض پلاسما: این پاک کن استفاده می کند خون جایگزین پلاسما به جای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سالم پلاسما. از یک طرف، مواد زائد و سموم در خون می تواند از بدن گرفته شده است، و یکی در سراسر، برخی از مواد مغذی ضروری را می توان به خون اضافه شده است.

3. CRRT: اشاره به درمان مداوم جایگزین کلیوی. در مقایسه با دیالیز، خون ممکن است خالص بیشتر، کاهش عوارض جانبی از تمیز کردن خون و حفظ همودینامیک پایدار است.

4. پاک کردن درمان آلودگی خون: تئوری این درمان است قبل از بازسازی ساختار کلیه خون آلوده به تمیز. اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه داشته باشد، شرط کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه، مواد پاک کننده خون ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: